trött, arg & adhd!

okej vi kan ju typ sammanfatta dagen såhär..
vaknade alldeles för sent så fick stressa som fan för att hinna till min lektion.. hade matte som gick helt okej faktiskt och efter det No och fråga dom som var där om jag hade damp?!? Och yes det hade jag för jag hatar fysikkemibiologi .. TEKNIK och aah jag hatar det helt enkelt. Sen lunch som va äcklig & seg.. sen slöjd & idrott och det måste jag vell erkänna gick helt okej liksom.

Nu ligger jag iallafall och döööööööööööör i min säng & pratar med jostafa. Ska käka middag & sen möta jossan för en långprommis. Blir fan tiidigt i säng ikväll eftersom jag är mer död än levande idag, rekommenderar inte att gå till skolan om du får sova i sisådär 4 timmar.. det är rätt jobbigt & japp idag kom min ADHD fram.  
Ska fan sova en stund nu innan det blir promenad. tjaaaråå!





snygging man är idag då.. fan fult hår & ingäää smink. tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0