nu blir det nytorp!

kom hem för ett tag sen så nu sitter jag här & fixar mitt hår.. sitter faktiskt med papilotter eller vad fan det heter så vi får vell se om jag får fin fina lockar ikväll? hope so.. men iallafall så ska vi dra ner snart te rönninge och möta bollvik och sen drar vi te lucas tror jag det blir.. hoppas jossan har snackat med petter ;) så det ska la bli nice ikväll iguess! Så hinner nog inte blogga nä jag kommer hem, eller jag kommer nog inte orka hehe (a) Men då lär vi hörs imorgonbitti eller nåt sånt :) ska även berätta och visa hur jag gjort mitt hår då. Vänta med spänning ;)
ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

e jossan din syrra? e petter hennes kille:P?

2010-11-15 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0