moget folk det finns!

har precis fixat mitt hår & ska strax lägga mig, är inte så trött men tanke på att jag sov på dan haha men äsch det är bara att ligga och blunda så somnar man vell nån gång.. eller? jorå jag klara fan allt ;) är man bäst så är man! Imorgon är en rätt seg dag i skolan och ska göra ett prov på eftermiddan och måste snacka med lite lärare om saker jag missat när jag varit borta som jag måste ta igen -.- äsch det ska nog gå rätt bra!

och sen till den omogna människan som har kommenterat mitt andra inlägg, asså haha vad är det för fel på dig? jag har inte haft kontakt med theo sen i april typ.. och så kommer du från ingenstans nu och frågar? jadu det va ju lite udda. Men kan iallafall säga att jag inte bryr mig och om du nu känner theo och vill veta fråga honom?.... Jag orkar liskom inte direkt lägga ner tid på att svara och bry mig! Och sen att din ip-adress kommer ifrån kiruna gör allt lite mer mysko i tanke på att du skrivit ifrån sollentuna bois?

aja pallar inte lägga ner energi på sånt för jag är grymt glad just nu :D
längtar iaf te helgen höhö, hörs imorgon love u!
GODNATT


kneeeees


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0