hoho!

brudarna drog precis så sitter och snackar lite vett med min söta kusin som vanligt på kvällarna, haha det är vad vi är bäst på helt enkelt.. hon är helt enkelt bäst!

har haft sjukt mys ikväll med brudarna och bara tagit det lungt helt enkelt.. låg och snacka i sängen och kolla film. Har inte umgåts med dom såhär på riktigt länge så kände verkligen att det behövdes. Så otroligt mys, förutom när vi drog på musik & min granne hängde ut genom fönsret och skrek på oss, eller när mina tavlor helt plötsligt ramla ner i golvet.. eller när min säng braka ihop. Haha fattar inte vad det är för fel i mitt rum. Men vi är ju så jävla bra så vi kom på en perfa lösning och nu är sängen fin igen.. förutom att den står på marken hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0