godkväll!

sitter just nu i sängen med ansiktsmask, känns så jävla skönt förutom att det blir jävligt kallt och äckligt :o      Men vill man ha fin hy så vill man, och det vill jag så nu tänker jag fixa det!

Har igentligen inte dålig hy, men visst jag kan erkänna att det dyker upp en finne då och då men det gör det vell hos alla eller?
Anyway har precis försökt plugga lite.. vilket inte gick så bra! Men just nu har jag absolut noll tålamod till läxor eller skolan! Ska bli grymt skönt med lov, eller vad säger ni? :)

Oj nu måste jag tvätta bort masken, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: sollentuna bois

är det sant att du och soet theo typ va tzm eller? ;$$$ går rykten about it in sollentuna likzom och om det är sant bra jobbat becka ;;) du hade lixsom honom rätt på haffet hehe!

2010-10-26 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0