fresh, trött & jävligt glad!

har precis tagit en varm dusch, kan varit det bästa jag gjort på länge om vi säger så.. men it's nice to be fresh huh?!? ;) Måste fixa mitt hår lite nu, göra flätor & sätta i lite olika krämer och fixa inför imorgon så jag slipper gå upp way to early. Men kämpar med att tänka på att det faktiskt bara är tre skoldagar kvar sen har jag höstlov eftersom jag är ledig på fredag då jag ska på mormors begravning då. Så vi får la se hur det blir då.

Är även på jävligt bra humör just nu kan ja ju meddela :) Har tillbringat min kväll med jossan och vi har tänkt om lite.. först va det planer på att dra ner till götet och spendera ett par dagar, men planera blev ändrade och vi har istället bestämt oss för att stanna kvar här i stockholm och kära lite kul istället. Här har vi alla våra kompisar. Iof i götet har vi ju min älskade kusin och sådär och vi äääääääälskar götet för det är världens härligaste folk där :p Men vi trivs här med liksom, hehe! Äh de blir nog nice. Härligt folk gör livet roligare, inte sant? ...

Men börjar klockan bli way to much & jag är faktiskt riktigt trött idag så funtar på att lägga mig i tid idag och vakna upp utvilad imorgon istället ? känns faktiskt mycket bättre!

Så vi hörs någongång imorgon okej? nattinatti


fräschT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0