begravning..

har precis fikat med lite släkt osv.. blev smörgåstårta så jävla gott *mums* men begravningen va lite jobbigare, så sjukt jobbigt att se alla ledsna och se alla helt förstörda.. usch! Och sen att man får huvudvärk ala slag i huvet av stekpannan när man gråter gör ju inte riktigt saken bättre..

Men till nåt bättre, min syrra kommer snart hit och så ska jag fixa hennes hår och så tänkte jag vila lite för sen runt 6 ska jag träffa anton och sami och vad vi ska göra vet jag inte riktigt ;)
Och imorgon blir det tjejmiddag hos Hanna med lite brudar, mys de!

latero!



inge smink.. & sönder gråtet ansikte!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Snyggo ;)

2010-11-02 @ 18:28:46
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0