skole !

kom hem ifrån helvete för typ 40 minuter sen, hade en rätt soft dag med ungefär 3 lektioner hehe råkade liksom öhm.. försova mig en aning imorse så sket i första lektionen helt. palla stressa när man kan chilla & hare naice. Musiken, va typ dagens höjdpunkt ! Garanterat med tanke på att vi tre helt jävla awesome brudar sjöng en låt om arabiska svär ord ;) himla härliga brudar dom där jag fick arbeta med !

Men ni vet sen traskade jag hem i min lonelyness & kom hem och så slog det mig ! att jag har 1 miljard saker att göra tills imorgon ni vet.. skola imörn med. Jag som skulle träffa min älskling ikväll.. attans banener! butbutbut det får vi flytta fram tills i helgen !

Så nä nu jevlar jag ska först ta och steda lite i bondgården och sen ska jag mata grisarna & sen blir det en dusch så jag slipper lukta gris och sen ska söta lilla jag plugga! höres randoms !


såhär snygg va jag hos grisarna igår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0