okeeeeeeeeeeeeeeej..

jag ska inte sätta mig om be om ursäkt för att jag suger på att uppdatera som alla andra bloggare gör, utan jag tänker helt enkelt bara säga: Lär er leva med det :) jag har så sjukt mycket i skolan och gör lite som jag känner för så tänker not liksom uppdatera hela tiden för att ni ska få nåt kul att läsa.. nejrå utan för att det är kul att skriva av sig ibland hehe. Jag tänker ju inte liksom bli som fjortis-bloggarna i rönninge/salem, som skriver om så ovettiga saker så det är pinsamt.. utan här får ni fan leva med att det uppdateras typ.. ehm.. någon gång om året när jag har något vettigt att dela med mig ;)

tjaaaaaahrå !


faaaaaaaaahn vad snygg jag är... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0