lite off typ.. hehe !

har slutat blogga av vissa anledningar nu i snart typ en heeeeeeeeeeel vecka, hur har ni klarat er egentligen? galet jue ;)

iaf orkar inte berätta om allt, men drar igår lite fort för er.

hade studiedag så drog in te stan med the one and only josefin & köte nya jeans, en tröja och en skjorta hahah och sen får vi ju inte glömma björnfittan jag köpte, sååååååå mysig haha :D Sen drog vi båda home och sen vid halv åtta drog we down to the rönninge and mötte skogis för att han skulle käka på felino och sen drog vi till david ( minnesplatsen ) där Erik, David s, Lucas, Skogis, David L, Philip, Gustav osv var. Hade en grym kväll även fast det va galet kallt, haha! Men bra sällskap gör det varmt, hahaa eller? ;) öhm.. haha.

Och nu ska jag fixa mig för sen ska jag till skooooooolan, så bli så kulT !
seeyah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0