i'm the bäst!

fan vad bra jag är på att sjunga, ligger och tar vääärsta tonerna till Baby med justin fukkin beiber.. kan bara säga till er alla att jag kommer ta hem IDOL 2011 lätt! Tur att det finns så här awesome sångare som mig asså ;) Babybabybaby... ooooooh!

Höhö anyway min dag har varit läskigt soft.. hade matteprov imorse som gick helt ok. Fick 17 av 20! Det är himla härligt att höra när alla går runt och ba " åh jävla bög jag fick 17 av 20 hur fan kunde jag få så jävla dåligt.. nanana" och så säger man, det fick jag med.. as lyckligt :D och så säger dom: Men det är ju bra, fan va duktig du är. Man ba öhm...? hur tänkte du nu ? nyss va det katastrof och när det gäller mig så är det toppen betyg? haha jaså så fick man reda på att alla tycker jag suger på matte och 17 av 20 är ett awesome betyg för mig.. tackrå.
ne men jag är nöjd faktiskt ! hehe :)

och imorse då ? tror ni jag tänkte på att det regna eller ? näheni jag gick ut med nyplattat hår.. och kom till skolan i ehm.. afrikan-afro :) Fast jag är ju snygg i allt så det är ju inte så att jag gnäller eller så.. nejnej!

och från en sak till en annan.. jag ska lämna in och skriva uppsatser på en svenska & engelska bok som ska vara utlästa tills på onsdag & vet ni vad? hehe jag har inte ens börjat läsa någon av dom ännu :$
braaaaaaaaaaa Rebecca.. Grattis du har vunnit nobelpris i läsning. tackni!

pösss!


ser ni på höger sida ? så krull va det imorse.. typ :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0