har jag nåt att göra.. slipper jag plugga :)

SENASTE
1. Kompisen du träffade: ehm.. vickan trorja?
2. Personen du pratade i telefon med: Jbjörk fööööööfan!
3. Du fick SMS av: marucs ;)
4. Som ringde dig: öhm.. jbjörk (a)
5. Du kramade: Alex :p

IDAG
6. Kläder: Blåa jeansleggings & en myyys tröja!
7. Bättre än igår: inget.. vill ha helg igen ):

IMORGON
8. Är det: tisdag..
9. Planer: skola..hm..skola..hm..skola?
10. Något tråkigt som händer imorgon: Skolaaaaaaaaaaaa


FAVORIT
11. Nummer: 11 lätt
12. Färg: Så man märker mig, uppmärksamhetsberoende..
13. Årstid: men oj svår fråga ? sommaren like always !
14. Saknar du någon?: mjaaaaaaaaaao :(
15. Humör för tillfället?: trött & pallan'te plugga.

FRÅGOR OCH SVAR
16. Det första du gjorde i morse?: öppna ögonen ?
17. Vad åt du sist?: pipparkaka :p
18. Vad irriterar du dig på?: öhm.. allt? :D
19. Tror du på distansförållanden?: måste va svårt som fan, jag skulle inte klara't.
20. Vem tänker du på just nu?: Min mobil haha
21. Tror du att personen/erna tänker på dig med?: alla.. typ ? (a)
22. Vart reste du sist?: bästa ---> turkland :)
23. Vad gjorde du igår kväll?: Va med björken & kolla beck ffs!
24. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa & jag är tvillingar!
25. Ler du ofta?: oftast.. alltid :)
26. Välj en, kärlek, skönhet, kreativitet?: whöööööt ?
27. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: klart som fan!
28. I vems säng sov du i igår natt?: min prinsess säng (a)
29. Vilken färg har din tröja?: mörkblååååe
SORG
30. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:det tror jag nog !
31. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: öh japp :)
32. Gråter du när du skadar dig?: varje dag.. buhu

GLÄDJE
33. Är du en glad person?: ja men det är vell klart ? man ska ju inte gå runt och va emo!
34. Vad gör dig glad?: skolan, läxor & regn
35. Önskar du att du var lyckligare?: klart man vill vara lycklí :)
36. Är lycka överskattat?: meh näej ?
37. Kan musik göra dig glad?: ja föfan musik är allt !

KÄRLEK
38. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: men absolut :p
39. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: nej du vet.. klart som farao!
40. Har du en flick/pojkvän?: Näe ): buhuuhuhuhu
41. Är du nöjd med det?: nä.. jag vill ha en pöjk.
42. Är du kär?: nej ovanligt va?


HAT
43. Vem hatar du verkligen?: en så mycket att jag inte orkar bry mig :)
44. Har du någonsin gjort en hat-lista?: haha jag och björken har gjort en "skicka-till-afrika-lista "
45. Är du en mobbare?: Självklart, mobbar ALLT & ALLA ! love it
46. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: öhm.. jo säkert.
47. Har du blivit sviken någon gång?: flertaaaaaaaaal


SKOLAN
48. Gillar du skolan?: hallå ? jag älskar skolan ?
49. Favoritämne?: allt, men mest no,so,engelska,svenska,matte,bild,slöjd,hk & spanska!
50. Värsta ämne?: alla är lika kul & bra :)
51. Är skolmaten god?: ha de så kult på restaurangen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0