bonde söker fru..

Ligger mer eller mindre helt död i sängen och kolla på bonde söker fru haha. Nej men det är bra, det är rätt sött att gamlingar försöker söka ny kärlek :p När jag blir gammal och då menar jag typ 40+ så ska jag skilja mig och sen söka till bsf. Fatta hur jävla uber amazing det programet skulle bli med mig? ;)

Idag har varit renarama depp dagen.. skojja inte. Har typ legat hemma och tyckt synd om mig själv och ätit nån äcklig jävla kladdkaka som smakar pepparkaksdeg.. buhu :( Den kan jag ju avråda alla andra som läser att äta, om ni inte vill få fram kräk reflexerna vill säga.. men det är ju inte direkt något man vill med vilja (a)

nähäni nu ska jag äta min trettioelfte mandarin, tjaahrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0