åhhhhhhhhhhhh !

fyfan vad bäst jag är :O tror ni jag lyckas med att plugga igår kväll eller ? JAAAAAAAAAAAAA :d okej sure det kanske inte är värsta grejen men jag är fan rätt stolt över mig själv eftersom jag mer än mer suger på att plugga. ( och ja det skulle stå så! ) Grattis Bengan.

men nu till det mycket roligare och bättre !! gissa vad jag ska göra nue ? JO vet ni vad jag ska plugga, kul va? asså jag älskar skolan & jag verkligen bara så älskar att plugga. Då liksom är man sysselsatt med något och spenderar inte bara massa tid på att inte göra nåt... eller? nä juste nu drev jag !

men ska man komma någon vart & slippa bli hora eller arbetslös så måste man kämpa lite här i livet helt enkelt.
och jag ska ju bli socinom, jurist, advokat, polis, ambulans-kvinna, brandman, frisör, stylist, läkare, vetrinär, cool, flyg-värdinna, ball, fotbollsproffs & hockeytränare.. så jag måste ju börja kämpa för mina betyg snart.

HEJ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0