dag 1 - om mig.

Jag heter Rebecca Mikaela Klingström och jag bor i rönninge tillsammans med min familj, har bott här hela mitt liv och trivs mer eller mindre som fisken i vattnet, skulle lätt kunna bo på något annat ställe men det är liksom här jag har allt, så jag trivs!

Jag går i nian på säbyskolan som ligger i salem, och är jääääääävligt trött på skolan! Har absolut inga favorit ämnen riktigt och måste jag välja något som är bra med skolan så är det vell lov,studiedagar,sovmornar & håltimme haha. Planerar just nu att gå linjen stylist på antingen plusgymnasiet eller real till hösten och ha inriktning på makeup, hår osv.

På fritiden ääääälskar jag att umgås med mina vänner, shoppa & festa (a) haha nej men det är nice. Är en sånn person som absolut inte kan hålla i pengar och spenderar upp min barnbidrag samma dag som jag får det mer eller mindre.. inte bra, men är man shopaholic så är man .. vissT?

Man ska typ beskriva mig som världens gladaste människa, oftast! Är typ aldrig sur och går alltid runt med ett leende på läpparna hur svårt livet än är. Älskar att se folk glada & försöker alltid få fram det bästa av alla, älskar helt enkelt att se folk lyckliga, då blir jag lycklig ;) Antar att folk mer eller mindre tycker samma om mig som jag beskrev, förutom att dom hatar mig för att jag är en jävel på att retas, but hey that's my life. lite pikar hit & dit får man deala med om man är vän med mig, hihi (a)

Man kan vell helt enkelt sammanfatta att
JAAAAAAAG ÄLSKAR LIVEEET !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0